
Wat betekent ‘het waard zijn’ eigenlijk voor de nieuwe generatie vrouwen? Uit onderzoek blijkt dat jonge vrouwen vaak liever zijn voor anderen dan voor zichzelf: slechts een klein percentage geeft zichzelf regelmatig een compliment. Terwijl juist die kleine dingen zo belangrijk zijn voor het versterken van je zelfvertrouwen. L’Oréal Paris gelooft dat alle vrouwen het waard zijn, op iedere dag en elk moment. Daarom moedigt het merk vrouwen aan om dat hardop uit te spreken. Iets dat makkelijk klinkt, maar vaak lastig blijkt.

Ervaar zelf dat jij het waard bent bij de reizende pop-up experience van L’Oréal Paris. Bij de vrij te bezoeken experience zijn meerdere activiteiten te ondernemen die vrouwen motiveren en vieren. Zo is er een positiviteitscoach die je aanmoedigt en ontvang je na bezoek aan de self-worth checkout een gratis product naar keuze. ‘Omdat je het waard bent.’
De L’Oréal Paris pop-up reist door Nederland en België, is gratis toegankelijk en te bezoeken op de volgende data en locaties:
Utrecht, Hoog Catharijne Stationsplein – 30 & 31 mei
Antwerpen, Stadsfeestzaal – 6 & 7 juni
Den Bosch, De Markt – 19 juni
Enschede, Van Heekplein – 20 juni
Brussel, Flageyplein – 27 juni