Onze Digitale Tools

Als wetenschappelijk aangestuurd merk is het voor ons van belang dat we de nieuwste technologieën, kunstmatige intelligentie, data en technologische innovaties inzetten om een optimale schoonheidsbeleving te creëren. Met augmented reality en kunstmatige intelligentie benutten onze virtuele test services miljoenen gegevens om op maat gemaakte productaanbevelingen te doen, en deze services zijn exclusief bij L’Oréal te ervaren. 

Brand Section Digital Experiences Image 1

Make Up Genius was het eerste merkinitiatief dat een digitale service bood met deze realistische simulaties, zodat vrouwen producten konden testen die ze anders niet zouden overwegen. Vrouwen kunnen in realtime hun eigen artistieke looks samenstellen en deze online onmiddellijk bestellen. Skin Genius biedt klanten in combinatie met Modiface High, een technologie die in 2018 door L’Oréal is aangeschaft, productaanbevelingen aan, aan de hand van gepersonaliseerde informatie over hun huid – glans, kwaliteit van de poriën, stevigheid, lijntjes en huidskleur. Dankzij deze winnende combinatie van klinische en technologische vooruitgang haalt Skin Genius een betrouwbaarheid die voor 98% overeenkomt met de diagnoses van dermatologen.

Deze bedrijfseigen innovaties verleggen de grenzen van gepersonaliseerde schoonheid door vrouwen in hun dagelijks leven te helpen en bieden een unieke ervaring voor een beautymerk dat op de massamarkt is gericht.