Ik heb deze lipstick nu een kleine maand en ben er echt zo blij mee. De kleur is heel mooi, niet te donker. De kleur kan je makkelijk opbouwen tot een wat meer dekkende laag. De lipstick zelf ziet er ook heel erg mooi uit, heel luxe. Het zit een beetje tussen een matte en satijnen lipstick in, voelt heel prettig op de lippen. Smeert niet snel uit, maar met een goede micellair water wel gemakkelijk te verwijderen. Ik ga zeker nog meer lipsticks van deze lijn aanschaffen!
Productinformatie
✓ Verrijkt met argan olie voor rijkelijke verzorging van de lippen
✓ Lipstick met satijnglans finish voor een subtiel glanzend effect
Ingrediënten
Gebruiksaanwijzing
Voorzorgsmaatregelen
EcoBeautyScore
Bij L'Oréal Paris stellen we u in staat om weloverwogen keuzes te maken. Daarom hebben we in Product Impact Labelling gelanceerd, met behulp van een intern transparant scoresysteem om onze producten te beoordelen op basis van hun ecologische voetafdruk.
Vervolgens zijn we toegetreden tot de EcoBeautyScore Association, een wereldwijd initiatief dat meer dan 70 cosmeticabedrijven en brancheorganisaties samenbrengt om een gemeenschappelijk, geharmoniseerd scoresysteem te ontwikkelen.
De EcoBeautyScore-methodologie is ook gebaseerd op levenscyclusanalyse van producten en volgt de leidende principes van de Europese Commissie.
U vindt de eerste productscores op onze productpagina's.
Actieve filters
-
- Gratis gekregen
Geweldige lipstick!
- Ontving een geschenk voor deze beoordeling
- Ja
Beveelt dit product aanJaBehulpzaam?
-
- Gratis gekregen
Prachtige lipstick
Ik was al een tijdje op zoek naar een mooie herfstige lipstick en ik vond toen deze lipstick in de kleur 108 Brun Cuivre. Het is de perfecte combinatie tussen rood en bruin, en heeft een mooie glans. Het is super fijn dat dit product ook verzorgend voelt aan mijn lippen, zeker nu in het najaar.
- Ontving een geschenk voor deze beoordeling
- Ja
Beveelt dit product aanJaBehulpzaam?
-
- Gratis gekregen
Fijne lipstick en supermooie kleur
Erg fijne lipstick, het voelt zacht aan op de lippen en ziet er super mooi uit. De kleur is supermooi en niet te glimmend. Het zorgt ervoor dat ik wat meer kleur in mijn gezicht krijgt. De lipstick voelt meer aan als een lippenbalsem dan als een lipstick. 't nadeel daarvan is wel dat het snel vervaagt en veel afgeeft aan bijv je glas. Vandaar 4 sterren ipv 5. Al om al wel een fijne lipstick en supermooie kleur.
- Ontving een geschenk voor deze beoordeling
- Ja
Beveelt dit product aanJaBehulpzaam?
-
- Gratis gekregen
Super
Ten eerste mooie verpakking sjiek dop sluit goed en zal dus nooit zomaar open gaan als je hem mee neemt maar dat hoeft eigenlijk niet want hij blijft de hele avond perfect zitten op de lippen word niet droog of korrelig maar is ook niet vettig. De kleur die je ziet blijft ook de kleur als je hem gebruikt. Dus voor mij is die echt super
- Ontving een geschenk voor deze beoordeling
- Ja
Beveelt dit product aanJaBehulpzaam?
-
- Gratis gekregen
Erg mooi
Een mooie bruine glanzende lipstick in een mooie goudkleurige verpakking die makkelijk aan te brengen is. De lipstick heeft een lekkere geur of smaak en geeft weinig af in contact met bijvoorbeeld een kopje. De lipstick hoeft niet vaak opnieuw aangebracht te worden want geft nauwelijks af.
- Ontving een geschenk voor deze beoordeling
- Ja
Beveelt dit product aanJaBehulpzaam?
-
- Gratis gekregen
Mooie kleur en zachte lippen
Ik mocht deze lipstick testen. Deze lipstick heeft een mooi kleurpigment( brun cuivre ) en smeert goed uit op je lippen. De verzorgende arganolie maakt de lippen zacht. Blijft lang zitten. Goudkleurige huls van de lipstick maakt het nog chiquer in je tas.
- Ontving een geschenk voor deze beoordeling
- Ja
Beveelt dit product aanJaBehulpzaam?
-
- Gratis gekregen
Prachtige rijke glans
Deze lipstick heeft een prachtige glans! De eerste keer aanbrengen is wat lastig, maar als de lipstick eenmaal gewend is aan de temperatuur van je huis zul je zien dat het makkelijker gaat. Hij is rijk in kleur en in glans en heeft een fijne houdbaarheid
- Ontving een geschenk voor deze beoordeling
- Ja
Beveelt dit product aanJaBehulpzaam?
-
- Gratis gekregen
Prima lipstick, voelt fijn aan op de lippen
Prima lipstick, voelt fijn aan op de lippen en is een mooie toegankelijke kleur. Ik vind de geur persoonlijk wel heel vies. Echt zo'n oude oma lipstick geur haha. Maar verder is het echt een mooie en fijne lipstick, blijft goed zitten.
- Ontving een geschenk voor deze beoordeling
- Ja
Beveelt dit product aanJaBehulpzaam?
-
- Gratis gekregen
Mooi product
Ik heb deze lipstick nu 2 weken gebruikt en het is een heerlijk product. De verpakking is al erg mooi en oogt luxe. Sluit erg goed. De kleur is prachtig en blijft goed zitten. De lippen worden er niet droog van dat is erg fijn.
- Ontving een geschenk voor deze beoordeling
- Ja
Beveelt dit product aanJaBehulpzaam?
-
- Gratis gekregen
Heerlijk zacht, blijft lang zitten
De lipstick zit heerlijk, mooie kleur, blijft lang zitten en droogt mijn lippen niet uit! Ik gebruik m elke dag, zou niet meer zonder willen. Geen droge lippen meer, het ziet er niet alleen mooi uit, het is ook verzorgend!
- Ontving een geschenk voor deze beoordeling
- Ja
Beveelt dit product aanJaBehulpzaam?
-
Heel mooi
Zeer blij met deze lipstick. Mooie kleur voor mensen met een olijfkleurige of warme ondertoon in de huid. Brengt makkelijk aan door de spitse tip en droogt de lippen niet uit. Ook een luxe uitziende verpakking.
Beveelt dit product aanJa -
- Gratis gekregen
Mooie kleur
Het lipproduct heeft een mooie pigmentatie en kleur. Het brengt erg fijn aan en smeert goed uit. Kleur is ook mooi neutraal en past goed bij mijn blonde haren, ook erg leuk voor de feestdagen bijvoorbeeld.
- Ontving een geschenk voor deze beoordeling
- Ja
Beveelt dit product aanJaBehulpzaam?
-
- Gratis gekregen
Wat een fijne lipstick
Ik heb dit product thuis gestuurd gekregen om te testen en ik ben zeer te spreken over de lippenstift, de lippenstift is zacht van structuur en blijft niet plakken op de lippen en wat een mooie kleur.
- Ontving een geschenk voor deze beoordeling
- Ja
Beveelt dit product aanJaBehulpzaam?
-
Mooie lipstick
Heel mooie lipstick, super kleur. Super blij mee! Alle lipsticks van dit merk trouwens.
Beveelt dit product aanJa -
een mooie kleur.en een fijn product
niet meer te koop maar ik zou dit kleurnummer graag weer in de collectie zien.
Beveelt dit product aanJaBehulpzaam?
-
Top lipstick
houdt mooi lang. Kleur is prachtig. komt overeen met foto
Beveelt dit product aanJa -
geweldig
ik ben er heel blij een geweldige kleur past overal bi.j
Beveelt dit product aanJa








