Go to content!
Loreal Paris

Laad meer

  • Haarkleuring

    Ik ben op zoek naar:

    • Permanente Haarkleuring
    • Semi-Permanente Haarkleuring
    • Verheldering en Ontkleuring
    • Uitgroeispray
    • Uitgroeiverf Permanent
    • ALLE HAARKLEURING PRODUCTEN
    • Blond
    • Bruin
    • Zwart
    • Rood
    • Opvallend
    Haarkleuring virtueel testen Ontdek welke kleur jou het beste staat!

    Haarkleuring Advies

    • Haarkleuring Hub
    • Virtueel Testen
    • The Blonde Hub

    Onze Merken

    • Cool Silver
    • Excellence Crème​
    • Excellence Nudes
    • Excellence Cool Crème
    • Casting Crème Gloss​
    • Magic Retouch​
    • Magic Retouch​ Permanent
    • Préférence​
    skip slider
    Overslaan het dia: Related Articles
    • 11 Excellence Eva 2000x900px
      Hoe kies ik de perfecte haarkleur voor mij?
    • 250523 Loreal  Spitzen Faerben Hero
      Wat betekenen de kleurnummers op een haarverf? En welke past… bij mij?
    • Haircolor Anna Svetlana Misc Cb 004 2000x815
      Haar asblond verven
    • 07 Balayage Haar 2000x900px 2
      Tips om zelf highlights te zetten
    • Haircolor Anna Svetlana Misc Cb 004 2000x815
      Tips om je haar te ontkleuren
    Alle Tips en Trends
    Haarkleuring virtueel testen Ontdek welke kleur jou het beste staat!
  • Make-up

    Ik ben op zoek naar:

    • Foundation
    • BB en CC Cream
    • Concealer
    • Poeder
    • Blush en Bronzer
    • Highlighter
    • Primer
    • Setting Spray
    • Glow
    • ALLE GEZICHTSMAKE-UP
    • Lipstick
    • Lipliner
    • Lipgloss
    • ALLE LIPMAKE-UP
    • Mascara
    • Eyeliner
    • Wenkbrauw
    • Oogschaduw
    • ALLE OOGMAKE-UP
    • Adventskalender & gifts​
    Make-up virtueel testen Ontdek welke make-up producten jou het beste staan!​

    Make-up Advies

    • Make-up Hub
    • Test make-up virtueel

    Onze Merken

    • Infaillible
    • False Lash
    • True Match
    • Volume Million Lashes
    • Color Riche
    • Superliner
    • Lumi
    skip slider
    Overslaan het dia: Related Articles
    • Concealer En Oogcreme In 1 Flatylay
      Wat is een concealer?
    Alle Tips en Trends
    Make-up virtueel testen Ontdek welke make-up producten jou het beste staan!​
  • Huidverzorging

    Ik ben op zoek naar:

    • Reiniging
    • Toner
    • Serum
    • Dagcrème
    • Nachtcrème
    • UV Fluid
    • Oogverzorging
    • Gezichtsmasker
    • ALLE HUIDVERZORGING PRODUCTEN
    • Anti-age
    • Doffe huid & Pigmentvlekken
    • Donkere kringen & Wallen
    • Rijpere huid
    • Hyaluronzuur
    • Retinol
    • Pro-Retinol
    • Vitamine C
    • Glycolzuur
    • Pro-Xylane
    • ALLE INGREDIËNTEN
    • Vanaf 30 jaar
    • Vanaf 50 jaar
    • Alle leeftijden

    Huidverzorging Advies

    • The Other Side
    • Huidverzorging Hub
    • Glass Skin

    Onze merken

    • Bright Reveal
    • Wrinkle Expert
    • Revitalift Classic
    • Revitalift Laser ​
    • Revitalift Clinical
    • Revitalift Filler
    • Age Perfect Cell Renaissance
    • Age Perfect Golden Age
    • Age Perfect Collageen Expert
    • Age Perfect Intensief Voedend
    skip slider
    Overslaan het dia: Related Articles
    • Gezichtsserum, een wondermiddel bij je huidverzorgingsroutine hero
      Gezichtsserum: het wondermiddel als onderdeel van je huidver… zorgingsroutine
    • Onze tips tegen wallen
      Wat doe ik tegen wallen en donkere kringen onder mijn ogen?
    • De beste schoonheidsroutine voor de gevoelige huid hero
      De beste beauty routine voor de gevoelige huid
    • Eva Longoria Vrouw Gezicht Hand
      Hoe donkere vlekken en hyperpigmentatie verminderen: jouw gi… ds voor een egale huid
    • Hoe houd je je huid soepel en stralend na de overgang? hero
      Houd een soepele en stralende huid na de overgang
    Alle Tips en Trends
  • Haarverzorging

    Ik ben op zoek naar:

    • Shampoo
    • Conditioner
    • Haarmasker
    • Leave-In Crème
    • Haar Serum
    • Haar Olie
    • Droogshampoo
    • Refills
    • Spray
    • ALLE HAARVERZORGING PRODUCTEN
    • Haarspray
    • Haar mousse
    • Cream, Paste and Wax
    • Gel
    • ALLE HAARSTYLING PRODUCTEN
    • Droog haar
    • Gekleurd haar
    • Beschadigd haar
    • Lang haar
    • Krullend haar
    • Men Haarstyling
    • Haarverzorging Hub
    • Haarkuren Hub
    • Haaruitval Hub

    Haarverzorging Merken

    • Collagen Lifter
    • Bond Repair
    • Elvive
    • Color Vive
    • Dream Lengths
    • Color Vive Purple
    • Extraordinary Oil
    • Total Repair 5
    • Nutrigloss
    • Hydra Hyaluronic
    • Hyaluron Pure
    • Glycolic Gloss
    • Fiber Booster

    Haarstyling Merken

    • Elnett
    • Studio Line
    skip slider
    Overslaan het dia: Related Articles
    • 20240220 Digital Merchandising Makeup Header Kjenner Cbruna Ccabello Lgrothe
      Color Vive Wonder Water: de nieuwe behandeling voor (beschad… igd) gekleurd haar
    • De voordelen van hyaluronzuur in haarverzorging van L'Oréal Paris
      De voordelen van hyaluronzuur voor je haar
    • 10006352 Treatment Page OAP 1920x864pxjpg Master
      Verwen je haar: Ontdek de ideale treatment voor jouw haartyp… e​
    • Verzorging voor lang haar met L'Oréal Paris Dream Lengths Wonder Water
      Een game changer in de verzorging van lang haar
    • Uitgedroogd haar herstellen met L'Oréal Paris Elvive Hydra Hyaluronic
      Tips om te hydrateren en verzwakt, futloos haar te herstelle… n
    Alle Tips en Trends
  • MAN

    Ik ben op zoek naar:

    • Reiniging
    • Serum
    • Oogcrème
    • Gezichtscrème
    • Deodorant
    • Douchegel
    • Man Haarstyling​
    • Barberclub
    Loreal Paris Men Expert Logo ALLE MEN GEZICHTSVERZORGING PRODUCTEN

    Onze merken

    • Anti-Rimpel
    • Barber Club
    • Derma Control
    • Magnesium Defense
    • Pure Carbon
    • Studio Line
    • Hydra Energetic
    • Power Age
    skip slider
    Overslaan het dia: Related Articles
    • Gezichtsverzorging voor mannen met een vette huid
    Loreal Paris Men Expert Logo ALLE MEN GEZICHTSVERZORGING PRODUCTEN
  • VIRTUEEL TESTEN
    • Virtueel Haarkleuring Testen
    • Make-up Virtueel Testen
    • Ontdek alle services
  • Tips en Trends
  • Over ons
    • Onze Geschiedenis
    • Over Ons
    • The final copy of Ilon Specht
    • Stand Up
    • Lessons of Worth
    • Cannes Festival
    • Le Défilé
    • The Other Side
    • Strijd Tegen Dierproeven
    • L'Oréal for the Future
    • Voortgang en Beloften
    • Product Innovatie
    • Klimaat Initiatieven door Vrouwen
    • Industrie Transformatie
    • EcoBeautyScore
    • Ecologische Impact van onze Producten

    Onze Ambassadeurs

    • Onze Merkambassadeurs
    • Ontdek onze ambassadrice: Chantal Janzen
    • Ontdek onze ambassador: Charles Leclerc
    • Ontdek onze ambassadrice: Kendall Jenner
    • Ontdek onze ambassadrice: Alia Bhatt
    • Ontdek onze ambassadrice: Cara Delevingne
    • Ontdek onze ambassadrice: Reneé Rapp
    • Ontdek onze ambassador: Carlos Sainz
    • Ontdek onze ambassadrice: Gillian Anderson

Revitalift Classic 5% Glycolic Acid Peeling Toner

4.1
(110)
4.1 van de 5 sterren. 110 reviews
3600524019648 T1
  • 3600524019648 T2
  • 3600524019648 T3
  • 3600524019648 T4
  • 3600524019648 T5
  • 3600524019648 T6
  • 3600524019648 T7
Productinformatie
√ Peeling effect dankzij glycolzuur
√ Verbetert de huidtextuur
√ Oneffenheden lijken zichtbaar minder

L'Oréal Paris Revitalift 5% Glycolic Acid Peeling Toner met 5% glycolzuur + Watermeloen extract voor een peeling effect.

Het geheim voor een glow? Peeling ook geschikt voor de gevoelige huid in 1 makkelijke stap!

Glycolzuur: het welbekende ingrediënt onder dermatologen voor een peeling effect is 5% geconcentreerd. Watermeloen extract: pulp extract in een verzorgende formule. Verbetert de huidtextuur voor een gladdere huid en een stralende huid.

Na 30 seconden: de huidkwaliteit is verbeterd.

Na 4 weken: de huidtextuur voelt verfijnder aan. Oneffenheden lijken zichtbaar minder.

Na 8 weken: donkere vlekken zijn verminderd.

Ingrediënten
skip slider
  • BANNERS GLYCOLIC ACID 13

    Glycolzuur

    Glycolzuur staat bekend om haar egaliserende effect, waardoor het in hoge concentratie (30%-70%) voor peelings wordt gebruikt door dermatologen. Door haar kleine molecuul formaat kan Glycolzuur makkelijk tot het huidoppervlak doordringen en dode huidcellen helpen verwijderen. Hierdoor helpt het pigmentvlekjes te verhelderen en de huid weer te laten stralen.

Aqua / Water • Glycolic Acid • Hydroxyethylpiperazine Ethane Sulfonic Acid • Glycerin • Sodium Hydroxide • Citric Acid • Pentylene Glycol • Aloe Barbadensis Leaf Juice • Citrullus Lanatus Fruit Extract / Watermelon Fruit Extract • Ascorbyl Glucoside • Panthenol • Peg-40 Hydrogenated Castor Oil • Ppg-26-Buteth-26 • Tocopherol • Bis-Peg-18 Methyl Ether Dimethyl Silane • Linalool • Ci 14700 / Red 4 • Ci 19140 / Yellow 5 • Potassium Sorbate • Salicylic Acid • Sodium Benzoate • Parfum / Fragrance (F.I.L. Z283669/1 )
Gebruiksaanwijzing
Breng aan met een watje op een gereinigde huid. Gebruik 's ochtends een product met SPF.
Voorzorgsmaatregelen
EcoBeautyScore

L'Oréal Paris zet zich in om de ecologische voetafdruk van haar producten voortdurend te verbeteren. Wij maken deel uit van de EcoBeautyScore Association, een wereldwijd initiatief dat meer dan 70 cosmeticabedrijven en -verenigingen samenbrengt om consumenten te helpen duurzamere keuzes te maken.

MILIEU-IMPACT Vergeleken met andere gezichtsverzorgingsproducten , op de Europese markt

Wat betekent dit? Producten met een "A"-score behoren tot de beste in hun categorie wat betreft een lagere milieu-impact. Producten met een "E"-score hebben een hogere impact en zijn daarom belangrijke producten waarop we onze inspanningen moeten richten om hun milieuprestaties te verbeteren.

Meer weten over de EcoBeautyScore

MEER OVER DUURZAAMHEID

Productieomstandigheden

Afvalterugwinning
100%
Hernieuwbare energie
47%
Gemaakt in een verantwoorde fabriek
Ja

Milieu-impact van de verpakking

Recyclebaar¹
Ja
100%
van verpakking gemaakt van gerecycled materiaal²
Navulbaar of herbruikbaar
Nee

Footnotes

(1) Exclusief sluitsysteem

(2) Recyclinginstructies kunnen lokaal verschillen

Ontdek onze evaluatiemethodologie en kom meer te weten over onze toewijding om samen onze impact op het milieu te verminderen.

Reviews

Overzicht van scores

Selecteer hieronder een rij om reviews te filteren.

5☆ sterren
45
4☆ sterren
41
3☆ sterren
19
2☆ sterren
2
1☆ sterren
3

Gemiddelde scores van klanten

Algemeen
☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 4.1 Algemeen, gemiddelde scorewaarde is 4.1 van 5. 
Kwaliteit van product
4.4 Kwaliteit van product, gemiddelde scorewaarde is 4.4 van 5. 
1–8 van 110 Beoordelingen  
Sorteren op:

Actieve filters

    • ⊞ Gratis gekregen
    ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 5 van 5 sterren.
    · 4 jaar geleden  

    Top product

    Ik heb sinds kort de revitalift peeling toner van L'Oréal en die is echt perfect hij maakt met het aanbrengen na 30 seconden idd resultaat hij is echt lekker ruikend en de verpakking is heel erg mooi en erg handig hij maakt de huid echt superzacht

    • Ontving een geschenk voor deze beoordeling
    • Ja
    Beveelt dit product aan
    ✔ Ja
    • Beoordeling foto 1. Foto Met deze actie open je een modaal dialoogvenster. Beoordeling foto 1.
    • Beoordeling foto 2. Foto Met deze actie open je een modaal dialoogvenster. Beoordeling foto 2.
    • Beoordeling foto 3. Foto Met deze actie open je een modaal dialoogvenster. Beoordeling foto 3.
    • Beoordeling foto 4. Foto Met deze actie open je een modaal dialoogvenster. Beoordeling foto 4.
    • Beoordeling foto 5. Foto Met deze actie open je een modaal dialoogvenster. Beoordeling foto 5.
    • Beoordeling foto 6. Foto Met deze actie open je een modaal dialoogvenster. Beoordeling foto 6.
    • Kwaliteit van product
      Kwaliteit van product, 5 van 5   

    Behulpzaam?

    • ⊞ Gratis gekregen
    ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 1 van 5 sterren.
    Anoniem
    · 4 jaar geleden  

    Heeft helaas niet de toner gezet

    Het duurde even voordat ik deze review geschreven heb. Op de verpakking staat dat het resultaat bij 30 seconden zichtbaar moet zijn, maar na een week nog meer en een maand nóg meer. Ik gebruik dit nu een paar weken, maar merk 0 verschil. Ik had goede hoop, want Watermeloen come on! Maar ook de geur van watermeloen wat helaas ver te zoeken.

    Ik heb een redelijk gladde huid, maar in mijn neusplooien wat rode huid en oneffenheden. Ik hoopte dat LOreal Revitalift daar een oplossing voor zou bieden, maar heb helaas geen verschil gezien. Prima toner, maar voldoet niet aan zijn beloftes.

    • Ontving een geschenk voor deze beoordeling
    • Ja
    • Beoordeling foto 1. Foto Met deze actie open je een modaal dialoogvenster. Beoordeling foto 1.
    WeAreEves
    Oorspronkelijk gepost op WeAreEves
    • ⊞ Gratis gekregen
    ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 3 van 5 sterren.
    Anoniem
    · 4 jaar geleden  

    Toner

    Ik heb dit product opgestuurd gekregen om te testen.

    Ik ben normaal niet zon fan van toners omdat het naar mijn idee niet heel veel doet. Ik heb een vrij makkelijke huid, zonder acne of structuur. Dus daarvoor heb ik niet nodig. En merkte er ook niet veel verschil mee.

    Voor een paar weken heb ik dit s avonds na de make up remover op gedaan. Ik heb wel het idee dat mijn huid wat egaler is geworden zonder make up. Ik draag liever foundation voor een gezonde egale kleur. Maar de toner maakt mijn huid wel iets mooier qua kleur.

    Het is niet heel goedkoop, maar als je een 1+1 actie hebt is het wel wat om te proberen! Wellicht bij acne of structuur problemen

    • Ontving een geschenk voor deze beoordeling
    • Ja
    WeAreEves
    Oorspronkelijk gepost op WeAreEves
    • ⊞ Gratis gekregen
    ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 3 van 5 sterren.
    Anoniem
    · 4 jaar geleden  

    Niet overtuigd

    Zo daar ben ik weer. Inmiddels zijn we 3 weken verder en ik heb netjes elke dag de toner gebruikt. In totaal nu dus iets meer dan 5 weken.
    Ik ben helaas deze keer niet overtuigd van het product, welk ik mocht testen. Tot mijn grote verbazing zie ik weinig verschil en dat terwijl ik best veel positieve reviews gelezen heb. Hoe kan dit toch️.
    Ik vind de geur zeer aangenaam , maar het plakkerige gevoel is er helaas ook nog steeds, ondanks het wat minder heet is en we weer gewoon echt Nederlandse weer hebben. Dus aan de hitte lag het niet. Misschien ligt het gewoon aan mijn huid en is dit product gewoon niet geschikt voor mij.

    • Ontving een geschenk voor deze beoordeling
    • Ja
    WeAreEves
    Oorspronkelijk gepost op WeAreEves
    • ⊞ Gratis gekregen
    ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 4 van 5 sterren.
    · 4 jaar geleden  

    Verfrissende toner

    Ik heb dit product nu zo'n 3 weken in gebruik. Ik breng een kleine hoeveelheid aan op een watje en verdeel het vervolgens over mijn gezicht. Het ruikt en voelt lekker verfrissend. In het begin voelt mijn gezicht best wel klam/stroef aan, maar binnen 5 minuten is dit wel minder. Mijn huid voelt hierna wel iets gladder aan, maar toch nog wel stroef met een lichte glow over mijn gezicht. Gedurende de dag, word mijn gezicht best wel vettig door het product.

    Of het op langer termijn nog iets anders positiefs doet voor mijn gezicht weet ik niet. Het is in ieder geval een fijn product, voor als je snel het gezicht wilt opfrissend.

    • Ontving een geschenk voor deze beoordeling
    • Ja
    Beveelt dit product aan
    ✔ Ja
    • Kwaliteit van product
      Kwaliteit van product, 4 van 5   

    Behulpzaam?

    • ⊞ Gratis gekregen
    ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 4 van 5 sterren.
    · 4 jaar geleden  

    Frisse uitstraling

    Mooie gezonde teint door het gebruik van deze toner. Eigenlijk al heel snel merk je dat je huid er "frisser" gaat uitzien. Door de winterperiode van veel binnen dus weinig gezonde buitenlucht had mijn huid een beetje een grauwe kleur gekregen. Na een paar dagen gebruik, zal je dat mijn huid er inderdaad frisser ging uitzien. Blij mee. Ik gebruik het s morgens, op een gereinigde huid.
    Het product is zuinig in gebruik, dus weinig nodig en doe je lekker lang met de fles.
    Dit is echt een blijvertje voor mij een fijn product die ik opneem in de dagelijkse verzorging van mijn gezicht (en nek en hals ).
    Na enkele weken zie ik zelfs de pigmentvlekjes lichter worden.
    Dus zeker ideaal voor de iets oudere huid.

    • Ontving een geschenk voor deze beoordeling
    • Ja
    Beveelt dit product aan
    ✔ Ja
    • Kwaliteit van product
      Kwaliteit van product, 4 van 5   

    Behulpzaam?

  1. ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 5 van 5 sterren.
    Anoniem
    · 4 jaar geleden  

    Snel resultaat

    Deze lotion gebruik ik nu reeds 2 weken.
    Ik ben 47 jaar en heb last van kleine oneffenheden, pigmentatie, en heb een gemengde huid.
    Elke morgen en avond breng je het aan op een gereinigde huid, gezicht en hals, met een wattenschijfje.
    1 x op elke plaats van je huid is voldoende.
    Aangepaste verzorging, zeker met spf overdag en je huid voelt en ziet er na een tijd stralender uit.
    De kaaklijn en hals voelen en zien er zelfs al wat strakker uit omdat je huid verfijnt.
    Zeker de moeite waard!

    • Ontving een geschenk voor deze beoordeling
    • Nee
    • Beoordeling foto 1. Foto Met deze actie open je een modaal dialoogvenster. Beoordeling foto 1.
    WeAreEves
    Oorspronkelijk gepost op WeAreEves
    • ⊞ Gratis gekregen
    ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 3 van 5 sterren.
    · 4 jaar geleden  

    Toner

    Ik mocht de L'oreal met het hele moeilijke woord glycolic acid peeling toner testen
    Ik vind de verpakking een leuke en dure uitstraling hebben. Het kleurtje van de glycolic acid peeling toner is ook heel mooi en het geurtje ruikt ook lekker fris naar watermeloen. Dat is top. Het brengt fijn aan en je gezicht word wel even zacht. Ik bracht het aan met een wattenschijfje en het voelt prettig aan op de huid. Het enige nadeel voor mij is dat ik door dit product binnen een paar dagen allemaal pukkels heb op mijn gezicht. Voor mijn huid was dit product niet geschikt. Ondanks dat ik het wel fijn vond om.aan te brengen enz. Voor mij wordt het zoeken naar een andere toner waardoor ik hopelijk niet uitbreek in mijn gezicht

    • Ontving een geschenk voor deze beoordeling
    • Ja
    Beveelt dit product aan
    ✔ Ja
    • Kwaliteit van product
      Kwaliteit van product, 3 van 5   

    Behulpzaam?

    • ⊞ Gratis gekregen
    ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 5 van 5 sterren.
    Anoniem
    · 4 jaar geleden  

    Fijnste acid peeling toner

    Ik gebruik deze acid peeling toner nu een tijdje. Ik gebruik de toner dagelijks en ik merkte al best snel een verschil in mijn gezicht! Mijn gezicht straalt meer sinds ik deze toner gebruik. Ook de prijs/kwaliteit verhouding is echt top want je hebt maar een beetje nodig dus je kunt er lang mee doen! Ik denk dat t wel afhankelijk is van je huidtype (ik heb een normale huid, maar wel licht gevoelig). Maar dit is echt een aanrader!

    • Ontving een geschenk voor deze beoordeling
    • Ja
    • Beoordeling foto 1. Foto Met deze actie open je een modaal dialoogvenster. Beoordeling foto 1.
    WeAreEves
    Oorspronkelijk gepost op WeAreEves
  2. ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 4 van 5 sterren.
    Anoniem
    · 3 jaar geleden  

    Fijne toevoeging aan ochtend- en avondroutine

    ik vind dit product een fijne toevoeging aan mijn ochtend- en avondroutine. Het is een toner met peeling effect voor dagelijkst gebruik. Ik doe het product op een wattenschijfje en dan ga ik met het wattenschijfje over mijn gezicht heen om het product in te laten werken. Het is een leave-in product dus de toner hoeft niet van mijn huid afgewassen te worden. Ik merk dat mijn huid veel stralender is!

    • Ontving een geschenk voor deze beoordeling
    • Nee
    • Beoordeling foto 1. Foto Met deze actie open je een modaal dialoogvenster. Beoordeling foto 1.
    WeAreEves
    Oorspronkelijk gepost op WeAreEves
    • ⊞ Gratis gekregen
    ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 4 van 5 sterren.
    Anoniem
    · 4 jaar geleden  

    Zeker een fijn product!

    Toen ik dit product binnen kreeg was ik erg benieuwd naar het effect ervan, aangezien ik zoiets nog nooit heb getest. Het eerste wat me opviel was de heerlijke watermeloen geur en hoe gemakkelijk je het product kan aanbrengen op een wattenschijfje. Mijn gezicht voelt na gebruik super smooth en zacht, en na het een week getest te hebben merkt ik dat mijn huid inderdaad helderder is geworden.

    • Ontving een geschenk voor deze beoordeling
    • Ja
    • Beoordeling foto 1. Foto Met deze actie open je een modaal dialoogvenster. Beoordeling foto 1.
    WeAreEves
    Oorspronkelijk gepost op WeAreEves
    • ⊞ Gratis gekregen
    ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 4 van 5 sterren.
    Anoniem
    · 4 jaar geleden  

    L'oreal revitalift toner

    Onlangs mijn eerste review product ontvangen en ik ben zeer verrast!
    Deze toner van L'oreal speciaal voor de gevoelige huid doet heerlijk zijn werk
    Had de laatste tijd door slecht eten weer wat last van een onrustige huid maar met regelmatig gebruik van dit product bij mijn skincare weer helemaal op topniveau
    Mijn enige persoonlijke minpunt aan de toner is voor mij de geur, iets te zoet

    • Ontving een geschenk voor deze beoordeling
    • Ja
    • Beoordeling foto 1. Foto Met deze actie open je een modaal dialoogvenster. Beoordeling foto 1.
    WeAreEves
    Oorspronkelijk gepost op WeAreEves
    • ⊞ Gratis gekregen
    ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 4 van 5 sterren.
    · 4 jaar geleden  

    Heerlijk product!

    Heerlijk product! Dit product is echt fijn voor mijn huid. Mijn huid voelt zacht en gevoed aan. Ook ben ik een groot fan van de geur van dit product. Je hoeft niet veel te gebruiken voor een optimaal resultaat en daardoor gaat de fles best wel een tijdje mee. Ik heb het nu een aantal dagen gebruikt en ik heb het gevoel dat mijn huid meer gevoed is en zacht/soepel aanvoelt.

    • Ontving een geschenk voor deze beoordeling
    • Ja
    Beveelt dit product aan
    ✔ Ja
    • Ontvangen en ready to test! Foto Met deze actie open je een modaal dialoogvenster. Ontvangen en ready to test!
    • Kwaliteit van product
      Kwaliteit van product, 4 van 5   

    Behulpzaam?

  3. ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 5 van 5 sterren.
    Anoniem
    · 4 jaar geleden  

    Heerlijke toner die doet wij beloofd.

    Ik gebruik dit product nu ongeveer 2 weken en zie al een duidelijk verschil in mijn huidstructuur. Mijn poriën zijn kleiner, mijn huid is gladder en mijn make-up blijft ook mooier en egaler zitten. Het tintelt wel iets op je huid in het begin, maar dat wordt nu minder. Ook is het belangrijk een goede spf te gebruiken, want je huid wordt iets kwetsbaarder voor de zon.

    • Beoordeling foto 1. Foto Met deze actie open je een modaal dialoogvenster. Beoordeling foto 1.
    WeAreEves
    Oorspronkelijk gepost op WeAreEves
    • ⊞ Gratis gekregen
    ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 4 van 5 sterren.
    Anoniem
    · 4 jaar geleden  

    Leuke toevoeging aan je skincare ritueel

    Na de eerste keer aanbrengen merkte ik al wat verschil. Mijn huid zag er wat stralender uit in de ochtend. Ik gebruikt dit product alleen in de avond. In de ochtend gebruik ik een spf om mijn huid te beschermen. Soms gebruik ik het een dagje of twee niet om mijn huid wat rust te geven. Ik gebruik hierover wel een crème zonder al te veel toevoegingen.

    • Ontving een geschenk voor deze beoordeling
    • Ja
    • Beoordeling foto 1. Foto Met deze actie open je een modaal dialoogvenster. Beoordeling foto 1.
    WeAreEves
    Oorspronkelijk gepost op WeAreEves
    • ⊞ Gratis gekregen
    ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 5 van 5 sterren.
    Anoniem
    · 4 jaar geleden  

    Goed voor acnee

    Het is zon fijn product het heeft me heel erg geholpen met me acnee en het helpt ook heel erg met de schone van je huid en het maakt het heel erg zacht.
    Ik raad het zeker aan je ziet ook al binnen een paar dagen resultaten dus als je last hebt van bubbeltjes of acne haal hem zeker

    • Ontving een geschenk voor deze beoordeling
    • Ja
    • Beoordeling foto 1. Foto Met deze actie open je een modaal dialoogvenster. Beoordeling foto 1.
    WeAreEves
    Oorspronkelijk gepost op WeAreEves
    • ⊞ Gratis gekregen
    ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 4 van 5 sterren.
    Anoniem
    · 4 jaar geleden  

    Positief verrast, fijn product!

    Wauw! Ik heb een hele gevoelige huid en ik zag na één keer gebruik al meteen resultaten. Mijn huid voelde meteen super zacht en gehydrateerd aan. Ik was heel erg bang voor uitbraken of roodheden, maar dit was helemaal niet het geval! Het product ruikt ook nog eens super lekker.

    • Ontving een geschenk voor deze beoordeling
    • Ja
    • Beoordeling foto 1. Foto Met deze actie open je een modaal dialoogvenster. Beoordeling foto 1.
    WeAreEves
    Oorspronkelijk gepost op WeAreEves
    • ⊞ Gratis gekregen
    ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 4 van 5 sterren.
    Anoniem
    · 4 jaar geleden  

    Goeie peelende tonic!!

    Kreeg dit product om te testen.
    Allereerst de verpakking, deze vind ik sjiek en staat mooi op mijn plank. Wel moet je best hard knijpen voldoende product eruit te krijgen. Voordeel is wel dat je zo niets verspilt.
    De geur: Lekker fruitig en subtiel, ik vind het een heerlijke geur. Blijft niet lang hangen maar ook dat vind ik perfect.
    Gebruik: Ik begon met 2x per dag aanbrengen met een wattenschijfje. Na 3 dagen kreeg ik schrale plekjes in mijn gezicht ondanks gebruik van creme erna. Dus overgegaan naar 1x per dag in de avond waarna ik mijn nachtcrèmeaanbracht. Dit was prima voor mijn huid.
    Bevindingen: Lekkere lotion die goed peelt. Ik merkte na 1 week gebruik een gladdere huid, meer glow en ook mijn grove porien werden minder. Verder heb ik in mijn huidroutine niets veranderd dus het komt echt door deze tonic. Ik zou deze lotion zeker weer kopen. Maar heb je een gevoelige huid begin dan met 1x per dag en bouw het op. Maar verder erg blij met dit product en zal het blijven gebruiken. Ook prijs/kwaliteit verhouding is goed!

    • Ontving een geschenk voor deze beoordeling
    • Ja
    • Beoordeling foto 1. Foto Met deze actie open je een modaal dialoogvenster. Beoordeling foto 1.
    WeAreEves
    Oorspronkelijk gepost op WeAreEves
    • ⊞ Gratis gekregen
    ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 3 van 5 sterren.
    Anoniem
    · 4 jaar geleden  

    LOréal Paris Revitalift 5% Glycolic Acid Pee

    Ik heb dit product een week/10dgn lang iedere avond na het reinigen op mijn gezicht gebruikt. Hierna natuurlijk goed gehydrateerd, omdat je een acid gebruikt.

    Na een aantal dagen merkte ik, dat de puistjes/rode bultjes die aanwezig waren wat rustiger werden. De toner heeft een peeling effect, en zou je gezicht glad en strak strijken. Ik kan begrijpen dat je na lang gebruik een gladdere huid kan krijgen, maar strak weet ik niet. Dus is hij heel effectief? Dat weet ik nog niet, daarvoor moet ik het product veel langer testen.. maar ik denk dat de glycolic acid zeker wel baat heeft voor je huid, vanwege zijn peeling effect.

    Ik zou het product wel pas gebruiken als je een wat volwassener huid hebt. Ik ben zelf 31.

    Verder ruikt het product aangenaam. Je blijft het niet heel lang ná ruiken. De verpakking is prima, er komt voldoende product uit. De letters op de achterkant voor gebruiksaanwijzingen zijn erg klein. Gezien de percentage aan glycolic acid, vind ik het een goed betaalbaar product.

    Heb je vragen, vraag ze gerust :)

    • Ontving een geschenk voor deze beoordeling
    • Ja
    • Beoordeling foto 1. Foto Met deze actie open je een modaal dialoogvenster. Beoordeling foto 1.
    WeAreEves
    Oorspronkelijk gepost op WeAreEves
  4. ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 4 van 5 sterren.
    Anoniem
    · 4 jaar geleden  

    Fijne toner oogt fris

    Fijne toner handig aan te brengen je huid straalt en oogt gezonder. Geur is prima. Flesje ziet er mooi uit en ligt handig in de hand. Je kan prima doseren en hebt niet snel teveel op je huid. Voelt ook goed aan tijdens aanbrengen niet te vet niet te droog.

    • Ontving een geschenk voor deze beoordeling
    • Nee
    • Beoordeling foto 1. Foto Met deze actie open je een modaal dialoogvenster. Beoordeling foto 1.
    WeAreEves
    Oorspronkelijk gepost op WeAreEves
    • ⊞ Gratis gekregen
    ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 1 van 5 sterren.
    · 4 jaar geleden  

    Niet geschikt voor een vette huid

    Ik heb de Glycolic Acid Peeling Toner een paar keer geprobeerd, zowel in de ochtend als in de avond. De eerste keer vond ik het lastig hoe ik dit product in mijn routine moest toevoegen. Toen ik daar eenmaal achter was, heb ik dit product twee weken gebruikt. Helaas doet dit product bij mij helemaal niets, behalve een hele vette laag achterlaten. Ik had op z’n minste verwacht dat m’n huid schoon zou voelen. Na twee weken ben ik over gegaan op een andere toner en m’n vette huid was weer verdwenen. Mogelijk geschikt voor een droge huid, maar zeker niet voor een vette huid.

    • Ontving een geschenk voor deze beoordeling
    • Ja
    Beveelt dit product aan
    ✘ Nee
    • Kwaliteit van product
      Kwaliteit van product, 1 van 5   

    Behulpzaam?

    1. Consumer Care
      · 4 jaar geleden  

      Bedankt voor het delen van jouw ervaring! Wat jammer dat je niet het gewenste resultaat hebt gekregen van de Peeling Toner. Het is belangrijk om niet teveel product te gebruiken en met een watje voorzichtig deppen op de huid. Je kunt het natuurlijk ook in combinatie met een andere toner gebruiken. We zullen je feeback doorgeven aan onze Marketing afdeling!

  5. Consumer Care
    · 4 jaar geleden  

    Bedankt voor het delen van jouw ervaring! Wat jammer dat je niet het gewenste resultaat hebt gekregen van de Peeling Toner. Het is belangrijk om niet teveel product te gebruiken en met een watje voorzichtig deppen op de huid. Je kunt het natuurlijk ook in combinatie met een andere toner gebruiken. We zullen je feeback doorgeven aan onze Marketing afdeling!

    • ⊞ Gratis gekregen
    ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 5 van 5 sterren.
    · 4 jaar geleden  

    Heerlijk glad gezicht

    Ik heb op verzoek van L'Oréal de Acid Peeling Toner gebruikt, een week lang elke dag.
    Ik moet zeggen: aangenaam verrast. Bij het opbrengen wordt mijn huid een beetje warm en rood, maar dat trekt meteen weer weg. Daarna voel je dat de huid wat strakker wordt. Volgens de gebruiksaanwijzing moet je daarna eigenlijk een SPF crème gebruiken. Logisch. Dat heb ik dan ook gedaan. Mijn huid voelt nu aanmerkelijk strakker en gladder dan vóór het gebruik van de Toner.
    Enig minpuntje: De gebruiksaanwijzing op de fles is erg klein om te lezen. Het zou fijn zijn als dat anders kon.

    • Ontving een geschenk voor deze beoordeling
    • Ja
    Beveelt dit product aan
    ✔ Ja
    • Kwaliteit van product
      Kwaliteit van product, 5 van 5   

    Behulpzaam?

    • ⊞ Gratis gekregen
    ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 4 van 5 sterren.
    Anoniem
    · 4 jaar geleden  

    Hele fijne toner, niet het beloofde effect

    Ik mocht deze toner van LOreal testen vanuit dit platform. Deze toner bevat zogenaamde chemische peelers in de vorm van glycoolzuur en belooft een stralende huid na 30 seconden en blijvende huidverbetering na 30 dagen. Ik gebruikte deze toner in de ochtend na het reinigen en voor het moisturizen van mijn huid en bracht het dan aan met een wattenschijfje. Allereerst: de toner ruikt superlekker, heerlijk fris en een beetje naar watermeloen. Bij het aanbrengen geeft het een verfrissend gevoel op de huid en reinigt het voelbaar en zichtbaar de laatste restjes make-up. Het trekt niet op mijn droge huid en laat het lekker zacht achter. Hoewel het heerlijk op de huid voelt, zag ik niet direct een verschil aan mijn huid zoals beloofd. Ik heb het product ongeveer 3 weken elke dag gebruikt, met veel plezier, maar ook mijn huidkwaliteit lijkt niet veel veranderd t.o.v. voor ik met dit product begon. Door het grote formaat fles gaat de toner lang mee, maar daar hangt dan ook wel een prijskaartje aan. Al met al een heerlijke toner, die ik met veel plezier op ga maken, maar gezien ik niet de beloofde huidverbetering zie, zou ik hem voor dit geld niet opnieuw kopen.

    • Ontving een geschenk voor deze beoordeling
    • Ja
    • Beoordeling foto 1. Foto Met deze actie open je een modaal dialoogvenster. Beoordeling foto 1.
    WeAreEves
    Oorspronkelijk gepost op WeAreEves
  6. ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 4 van 5 sterren.
    Anoniem
    · 4 jaar geleden  

    Goede toevoeging aan dagelijkse routine

    Ik kreeg deze toner van WeareEves om uit te testen in full size!
    Ik gebruik hem al een maand en je kan zien op de foto dat er niet veel opgebruikt is en ik ben er niet spaarzaam mee, dus zal wel een tijdje meegaan.
    Ik heb hiervoor ook een gelijkaardige 5% glycolic acid toner van Révolution gehad en deze van LOreal vind ik beter om volgende redenen. Het geeft je (bijna) geen branderig gevoel, wat bij de andere toner wel het geval was. Enkel als je een wondje hebt of een erg droge huid voel je het wel een beetje prikken.
    Ik deed ook een test waar ik enkel op de ene helft van mijn gezicht de toner aanbracht na het wassen van mijn gezicht en je voelde inderdaad wel dat die kant veel meer gehydrateerd en zacht was.
    Toch is het wel heel lichtjes kleverig na aanbrengen en smeer ik liefst meteen nog een hydraterende crème erover.
    De claim die zegt dat je huid na 30seconden stralender is kan ik niet bevestigen.
    Er staat ook op de achterkant dat de huid na 4 weken egaler wordt.
    Het is geen wondermiddel maar wel een goede toevoeging aan je dagelijkse routine, ik zal de toner s avonds blijven gebruiken, hij heeft ook een aangename delicate geur, beetje als watermeloen.

    • Ontving een geschenk voor deze beoordeling
    • Nee
    • Beoordeling foto 1. Foto Met deze actie open je een modaal dialoogvenster. Beoordeling foto 1.
    WeAreEves
    Oorspronkelijk gepost op WeAreEves
  7. ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 5 van 5 sterren.
    Anoniem
    · 4 jaar geleden  

    Een aangename verrassing

    Ik kreeg dit product toegestuurd via "We Are Eves" om uit te testen en ik had geen verwachtingen aangezien ik geen producten van l'oréal gebruik in mijn dagelijkse verzorging. Dit bleek gelukkig een aangename verrassing. De lotion is heel zacht voor de huid. Je huid voelt zacht en gehydrateerd aan na gebruik en ook de geur is fijn en niet te overheersend.

    De eerste twee weken dat ik het product gebruikt heb, merkte ik weinig veranderingen. Toch bleef ik het product op regelmatige basis gebruiken. Na week 3 en 4 had ik wel duidelijk een egalere huidstructuur en teint.

    Over het algemeen ben ik tevreden van het product. De verhouding prijs/kwaliteit zit zeker oke en het is weldegelijk geschikt voor moeilijkere huidtypes.

    • Ontving een geschenk voor deze beoordeling
    • Nee
    WeAreEves
    Oorspronkelijk gepost op WeAreEves
    • ⊞ Gratis gekregen
    ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 5 van 5 sterren.
    · 4 jaar geleden  

    Lekker ruikende toner

    Ik bracht de toner aan op een wattenschijfje en veegde het over mijn gezicht na het reinigen op een ochtend. Op slag werd ik verliefd. Meestal laten toners een plakkerig achter, maar dat was hier niet het geval. De toner gaat als een vloeistof aan en trekt bijna onmiddellijk in de huid, waardoor er alleen een stralende huid achterblijft. Sindsdien heb ik de toner in mijn ochtend- en nachtverzorgingsroutines verwerkt en ben ik zo blij met hoe goed het mijn vettigheid onder controle houdt en mijn huid glad en vlekvrij heeft gehouden. Dus ik ben super tevreden.

    • Ontving een geschenk voor deze beoordeling
    • Ja
    Beveelt dit product aan
    ✔ Ja
    • Kwaliteit van product
      Kwaliteit van product, 5 van 5   

    Behulpzaam?

    • ⊞ Gratis gekregen
    ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 5 van 5 sterren.
    Anoniem
    · 4 jaar geleden  

    Verrassend fijn product

    Dit product mocht ik testen en ik ben blij verrast! In het verleden had ik niet super goede ervaringen met LOréal producten in combinatie met mijn huid. Vaak resulteerde dit in puistjes, bultjes, uitgedroogde plekken etc. Daarom was ik heel benieuwd naar dit product, maar vond ik het ook spannend. Daarom heb ik eerst 2 weken lang het enkel op 1 helft van mijn gezicht getest. Ik was namelijk ook heel benieuwd of ik verschil zou zien, ik gebruik namelijk dagelijks al een zuurtje, de bha, dus deze heb ik vervangen met deze peeling van LOréal.

    Na enkele keren gebruiken zag ik al verschil, ik ging het over mijn hele gezicht gebruiken en na ruim 3 weken zie ik echt resultaat. Mijn poriën zijn veel kleiner, ik heb een heel fris gezicht met een mooie glow. Ik ben super tevreden over het resultaat, ik heb geen enkele irritatie ervaren. In het begin had ik zelfs meer onzuiverheden op de kant waarop ik het niet gebruikte dan wel, ik zag wel degelijk verschil. Meer glow, schonere huid, echt heel prettig. Het ruikt heel fijn, ik gebruik het puur met mijn handen op mijn gezicht, ik vind het anders zonde van een watje maar dit werkt echt prima, ik dep het op mijn huid en even later breng ik dagcreme aan.

    Ik denk dat de fles lang mee gaat en het werkt fijn, het ruikt lekker en ik zie echt resultaat. Kortom: ik ben super tevreden en blij verrast! Juist omdat ik bang was voor producten van LOréal.

    • Ontving een geschenk voor deze beoordeling
    • Ja
    • Beoordeling foto 1. Foto Met deze actie open je een modaal dialoogvenster. Beoordeling foto 1.
    WeAreEves
    Oorspronkelijk gepost op WeAreEves
  8. ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 4 van 5 sterren.
    Anoniem
    · 4 jaar geleden  

    Goede prijs kwaliteit verhouding

    Ik mocht dit product uit testen om een revieuw erover te schrijven, om de revieuw zo goed mogelijk te kunnen schrijven heb ik dit product eerst 2 weken uitgetest om resultaat te kunnen zien.

    Het beste aan dit product is de geur het ruikt heerlijk fris wat het product zeer aangenaam maakt om te gebruiken. Ook straalt mijn huid er echt van het geeft zo een beetje een glowy look. Het enige nadeel vind ik persoonlijk dat het een plakkerig gevoel achterlaat op mijn huid.

    Voor de prijs dat het kost is het zeker wel een goed product!

    #loreal #revitalift

    • Ontving een geschenk voor deze beoordeling
    • Nee
    WeAreEves
    Oorspronkelijk gepost op WeAreEves
  9. ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 5 van 5 sterren.
    · 4 jaar geleden  

    Eindelijk van schilfers af!

    Al een hele tijd loop ik rond met schilfers rond mijn neus/mond.
    Ik heb van alles geprobeerd, scrubben en keihard met handdoek eroverheen wrijven, maar dan zijn de schilfers even weg en later zitten ze er weer.

    Nu ik deze toner gebruik heb ik helemaal geen schilfers meer.
    Ben hier superblij mee.

    Overigens heb ik een gevoelige huid (rosacea en acné), maar de toner voelt goed aan.

    Gebruik het nu iets meer dan 2 weken en mijn huid ziet er qua acné ook een stuk rustiger uit. Weet niet of dit door de toner komt of door het weer.

    • Heb je dit product van L'Oréal Paris ontvangen ter beoordeling?
    • Nee
    • Kwaliteit van product
      Kwaliteit van product, 5 van 5   

    Behulpzaam?

    • ⊞ Gratis gekregen
    ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 5 van 5 sterren.
    Anoniem
    · 4 jaar geleden  

    LOreal Paris revitalift

    Eindelijk mocht ik dan mijn eerste product ontvangen om te testen. De Loreal Paris revitalift, ik had er geen verwachtingen bij dus ging blanco het proces in. Mijn huid is namelijk best onrustig laatste tijd dus kon het goed gebruiken. Na een week merkte ik toch wel het meeste verschil, mn huid is super glad geworden ( wat nooit gebeurt is) het is niet meer zo snel rood en geïrriteerd en super zacht.

    Ik combineerde dit wel met mijn dagcreme zodat mn huid niet zou uitdrogen door de acid die er in zat.

    Ik raad dit product echt aan!

    • Ontving een geschenk voor deze beoordeling
    • Ja
    WeAreEves
    Oorspronkelijk gepost op WeAreEves
    • ⊞ Gratis gekregen
    ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 4 van 5 sterren.
    Anoniem
    · 4 jaar geleden  

    Top product!

    Ik vind het echt een super product! Ik heb een redelijk vette huid maar hierdoor is het minder en mn huid krijgt er een super mooie glow van. Je merkt het echt gelijk aan je huid en de volgende ochtend is je huid heerlijk zacht en verzorgd en ook ruikt het nog mega lekker. Ik gebruik het in de avond nadat ik mn huid heb gereinigd en dan breng ik het met een watje aan. Dan laat ik het nog drogen en daarna hydrateer ik mn huid nog met de moisturiser van the ordinary. Ik raad deze zeker aan, want hij is perfect voor elk huidtype

    • Ontving een geschenk voor deze beoordeling
    • Ja
    WeAreEves
    Oorspronkelijk gepost op WeAreEves
    • ⊞ Gratis gekregen
    ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 5 van 5 sterren.
    · 4 jaar geleden  

    Goed werkende toner!

    Omdat ik toch wat pigmentvlekjes begin te krijgen, heb ik deze glycolic acid peeling toner geprobeerd. Ik was wel wat sceptisch of het iets zou doen ,maar de 5% werkzame stof trok me aan. En ik moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben ! Ik gebruik de toner s’morgens en s’avonds , en mijn huid lijkt echt egaler! Mooi meegenomen is ook dat mijn poriën fijner zijn ,dus algehele uitstraling is beter. Overdag wel een dagcreme met een spf opdoen . De peeling toner maakt mijn huid wel iets droger, dus een volle verzorging erna .

    • Ontving een geschenk voor deze beoordeling
    • Ja
    Beveelt dit product aan
    ✔ Ja
    • Kwaliteit van product
      Kwaliteit van product, 5 van 5   

    Behulpzaam?

    • ⊞ Gratis gekregen
    ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 3 van 5 sterren.
    Anoniem
    · 4 jaar geleden  

    Nog niet over uit..

    De LOreal Paris toner:

    Ik heb hem voor nu twee weken lang elke dag gebruikt, en ik ben er nog niet helemaal over uit.
    De toner belooft je huid meer te laten stralen. En dat binnen 30 seconden.
    Daar zit zeker wat in, ik ben zelf niet heel erg bezig met mijn skin care en ik heb er zeker niet veel verstand van maar ik vind het wel heerlijk als je huid fris aanvoelt en dat is bij dit product zeker aanwezig.
    Maar wat ik minder vind aan het product is dat het een beetje plakt op je huid en zelfs een beetje prikt. ( dat zou kunnen door het zuur wat er in zit denk ik.. ;). )
    Het product belooft ook oneffenheden na een paar weken zo goed als weg te krijgen.
    Daarvoor heb ik hem nog niet zo lang gebruikt om dat te kunnen zeggen, maar voor nu geef ik het een 5 uit de 10 !

    • Ontving een geschenk voor deze beoordeling
    • Ja
    WeAreEves
    Oorspronkelijk gepost op WeAreEves
  10. ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 5 van 5 sterren.
    Anoniem
    · 3 jaar geleden  

    Beste peelingtoner!

    Ik heb destijds van LOréal een goodiebag mogen ontvangen waarin deze glycolzuur zat. Ik wilde hem eigenlijk al een poosje aanschaffen maar twijfelde, dus dit was mijn kans!
    Ik gebruik deze nu een maand of twee elke avond na reinigen en vóór serums en Creme. Ik merk zeker een verschil op mijn gezicht. Het is egaler, minder vlekjes en mijn make-up zit mooier op mijn gezicht.

    Ik vind de geur ook heel aangenaam. Niet overheersend maar gewoon lekker fris.

    Ik zou deze peelingtoner blijven aanschaffen. Ben helemaal fan!

    • Ontving een geschenk voor deze beoordeling
    • Nee
    WeAreEves
    Oorspronkelijk gepost op WeAreEves
    • ⊞ Gratis gekregen
    ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 4 van 5 sterren.
    Anoniem
    · 4 jaar geleden  

    Geweldig product

    Ik gebruikte dit product elke ochtend bij mijn skin care routine. Ik merkte dat het heerlijk fris aanvoelde bij mijn huid en dat ik een gezonde glans kreeg over mijn huid.
    Na een aantal dagen zag ik een steeds beter effect en merkte ik dat mijn huid niet alleen gezonder leek met die glans maar ook steeds gladder werd en mijn onevenheden lichtelijk minder werden.
    Dit product is echt een aanrader het voelt heerlijk fris aan en doet zijn werk echt top.
    Je krijgt zeker waar voor je geld met dit product!

    • Ontving een geschenk voor deze beoordeling
    • Ja
    WeAreEves
    Oorspronkelijk gepost op WeAreEves
    • ⊞ Gratis gekregen
    ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 5 van 5 sterren.
    · 4 jaar geleden  

    Heel fijn product!

    Oh wat is dit een fijn product! Ik gebruik het nu een aantal dagen en ben er echt super tevreden over. De peeling toner ruikt fris, maar heeft geen overheersende geur. Zodra je hem aan brengt op het gereinigde gezicht voel je hem iets prikkelen waardoor je ook echt het gevoel hebt dat het zijn werk doet. Na het aanbrengen heb ik een super stralende huid, en ook echt het idee dat mijn huid weer een stukje opgeknapt is. Daarna even een gezichtscreme met spf en ik kan weer mooi voor de dag komen!

    • Ontving een geschenk voor deze beoordeling
    • Ja
    • Kwaliteit van product
      Kwaliteit van product, 5 van 5   

    Behulpzaam?

    • ⊞ Gratis gekregen
    ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 4 van 5 sterren.
    · 4 jaar geleden  

    Goed

    Ik vind de glycolic acid peeling een fijn product maar ik moet hem niet dagelijks gebruiken. Het werkt goed en ik krijg een mooie glow ervan maar hij maakt mijn huid wel dun en ik moet daarna wel een moisturicer aanbrengen.

    • Ontving een geschenk voor deze beoordeling
    • Ja
    Beveelt dit product aan
    ✔ Ja
    • Kwaliteit van product
      Kwaliteit van product, 4 van 5   

    Behulpzaam?

    • ⊞ Gratis gekregen
    ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ 5 van 5 sterren.
    · 4 jaar geleden  

    Perfecte Exfoliant!

    Ik heb deze toner 2 x daags gebruikt zowel bij het opstaan als voor het slapengaan. Mijn huid is gevoelig dus ik was bang dat dit wellicht voor mijn huid verkeerd zou uitpakken maar niets is minder waar. Want na 2 weken dagelijks gebruik is mijn huid egaal en heb ik geen last van oneffenheden. Dit alles zonder dat dit roodheid veroorzaakt. Mijn huid oogt fris en gezond dus ik ben blij verrast. Absoluut een product dat hier vast op de toilettafel zal staan!

    • Ontving een geschenk voor deze beoordeling
    • Ja
    Beveelt dit product aan
    ✔ Ja
    • Kwaliteit van product
      Kwaliteit van product, 5 van 5   

    Behulpzaam?

1–8 van 110 Beoordelingen  
  • Volgende Reviews ►
  • Reiniging
  • Gezichts Toner
  • Glycolzuur
  • Huidveroudering
Overslaan het dia: Revitalift-5-Glycolic-Acid-Peeling-Toner-180ml

Laat je huid weer stralen

Ontdek meer tips

  • Gezichtspeelings: de sleutel voor huidvernieuwing Article

    Face peels: the key to renewing your skin

  • Mijn ski's staan klaar, maar hoe zit het met mijn huid? hero

    Wat doet een peeling voor de huid?

  • Anti-aging cr??mes: feiten en fabels hero

    Top 5 beste anti-aging ingrediënten die je moet kennen

Bekijk alle huidverzorging artikelen
Overslaan het dia: Voor een stralende huid ALGEMEEN

Verzorg je huid

Ontdek onze huidverzorgingsproducten

  • 3600524012625T1

    Age PerfectCell Renaissance Midnight Serum

    4.5/5Average rating:
    Koop Product
  • Age Perfect Golden Age Dagcreme SPF Pot

    Age PerfectGolden Age Dagcrème SPF 20

    4.4/5Average rating:
    Koop Product
Ontdek alle producten
Revitalift
Classic 5% Glycolic Acid Peeling Toner
    • default
    Revitalift Classic 5% Glycolic Acid Peeling Toneris beschikbaar bij
    • Kruidvat.nl
    • Etos.nl
    • bol.com + BestBuy
  1. Home /
  2. Huid /
  3. Huidverzorging /
  4. Revitalift /
  5. Classic /
  6. 5% Glycolic Acid Peeling Toner
BECAUSE YOU'RE WORTH IT
L'Oréal Paris
  • Over ons
  • Contact
  • Tips en Trends
  • Tools en Services
  • L’ORÉAL PARIS
  • 14, rue Royale - 75008 Paris France
  • [email protected]
  • Instagram icon Instagram
  • Facebook icon Facebook
  • YouTube icon YouTube
  • Cookie Instellingen
  • Privacy beleid
  • Wettelijke Bepalingen
  • Algemene voorwaarden reviews en recensies
@ 2026 L'Oréal Paris
  • 2026-06-18T08:20+00:00
  • bvseo_fps, prod_bvrr, vn_firebird_3.1.53
  • cp_1, bvpage1
  • loc_nl_NL, 3600524019648, prd, sort_relevancy
  • co_hasreviews, co_noquestions, tv_110, tr_110